Satu Kangas-Viljamäki

Topikin rivien maksu- ja käyttöehdot

Yleistä

Topikin rivit -palvelussa voit tehdä ilmoituksia otsikoiden “Myydään, Ostetaan, Henkilökohtaista, Palvelut, Vuokrataan, Halutaan vuokrata, Järjestöt ja seuratoiminta sekä Kokouksia” alla.

Luodaksesi rivi-ilmoituksen, sinun täytyy kirjautua Topikkiin.

Voit luoda oman rivi-ilmoituksesi alla olevalla lomakkeella, jossa voit muokata ilmoituksesi sisältöä haluamallasi tavalla. Ilmoituksen hinta näkyy tekstiruudun alla ja muuttuu sen mukaan, kuinka pitkä ilmoitus on tai tuleeko ilmoitukseen kuvia.

Yhden rivin (54 merkkiä) perushinta on 19 € (sis. 25.5 % alv.) Lisärivin hinta on 5 €/kpl (sis.25.5%/alv) ja kuvan 10 €/kpl (sis.25.5%/alv). 

Jos liität ilmoitukseesi kuvan, sen tulee olla joko vaakakuva tai neliö. Kuvan suurin sallittu koko on 10 tk.

Samalla lomakkeella voit määritellä ajan, jolloin ilmoituksesi näkyy Topikin riveissä. Perushinta sisältää yhden verkkojakson, joka on seitsemän vuorokautta. Ilmoitus on jätettävä viimeistään yksi arkipäivä ennen valittua julkaisuajankohtaa. Perjantaina klo 16 jälkeen tulleet viestit käsittelemme seuraavana arkipäivänä. Huomioithan, että juhlapyhät voivat muuttaa ilmoitusten jättöaikoja.

Kun olet tyytyväinen ilmoitukseesi, lähetä ja maksa ilmoitus. Rivi-ilmoitusten maksun välittäjäksi olemme valinneet kotimaisen Paytrail-maksupalvelun, joka tarjoaa laajimman valikoiman suomalaisten suosimia maksutapoja ja ominaisuuksia.

Emme julkaise ilmoituksia, jotka ohjaavat lukijoitamme soittamaan maksullisiin palvelunumeroihin ja pidätämme oikeuden poistaa sivuiltaan asiattomat julkaisut. Mikäli näin käy, emme palauta ilmoituksen hintaa asiakkaalle.

Jos ilmoitat paljon, ota yhteys myyntimme:

Minna Lepistö-Yli-Tokola

myynti@topikki.fi

045 783 39 114

Asiakaspalvelun kautta jätettävät kuluttajailmoitukset:

Veloitamme muuten kuin verkkopalvelumme kautta jätetyistä ilmoituksesta käsittely- ja valmistusmaksun, 8 € (sis. 25.5% alv).

 

Maksuliikenne

Northern Stories Oy
Y-tunnus: 3445888-8

Suomenselän Osuuspankki
IBAN:FI34 5026 0820 1472 12
BIC: OKOYFIHH

Maksuehdot

Esitetyt hinnastohinnat ovat kuluttajille suunnattuja ja ne sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron, ellei toisin mainita. Laskua koskeva huomautus on tehtävä kahdeksan (8) vuorokauden kuluessa laskun päiväyksestä.

Yleiset maksuehdot ovat kaikille asiakkaille 7 pv netto.

Maksamattoman laskun viivästyskorko on korkolain mukainen. Maksumuistutuksen eräpäivän jälkeen siirrämme maksamattomat laskut perintätoimiston hoidettavaksi.

 

Maksuvaihtoehdot

Lasku sähköpostiin

Sähköpostilaskua varten Asiakas toimittaa varauksen yhteydessä erikseen tiedot sähköpostiosoitteesta, johon lasku lähetetään PDF-muodossa viestin liitteenä. Lisäksi Asiakas vastaa oman sähköpostilaatikkonsa toiminnasta, esim. ettei lasku tule estetyksi tai ohjaudu roskapostikansioon.

Paperilasku

Paperilaskun lähettämisestä veloitamme paperilaskumaksun, joka on 8,00 € (sis. 25.5% alv).

Ennakkomaksu

Topikki voi edellyttää Asiakkaalta maksua pankkiin etukäteen ennen mainonnan julkaisua tai toteutusta.

Pankkiin maksettaessa maksun on oltava sovitulla median tilillä ja tosite maksusta toimitettuna myyntipalveluun esim. sähköpostilla ko. varauksen jättöaikojen sisällä.

Paytrail verkkomaksaminen

Maksuvaihtoehtoina MobilePay, Pivo, Nordean Siirto ja Apple Pay.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard -korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

 

Vastuu virheistä ja reklamaatiot

Muistutus virheellisestä julkaisusta on tehtävä kahdeksan (8) päivän kuluessa ilmoituksen julkaisemisesta.  Muistutus laskutusvirheestä on tehtävä viimeistään kahdeksan (8) vuorokauden kuluessa laskutuspäivästä.

Northern Stories Oy/Topikki ei vastaa Asiakkaalle aiheutuneista välillisistä vahingoista. Vastuu välittömistä vahingoista rajoittuu ostetun mediatilan hintaan.
Kaikki hyväksytyt mainokset pyritään julkaisemaan sovitun aikataulun mukaisesti. Mikäli mainos ei tuotannollisista tai muista toiminnallisista syistä (esim. lakko) tai Asiakkaasta johtuvasta syystä voida julkaista, Topikki ei vastaa tästä mahdollisesti aiheutuvasta vahingosta.

Northern Stories Oy/Topikki ei vastaa mainoksen sisältöön tai asuun tulleesta virheestä, joka johtuu esimerkiksi puutteellisesta tai virheellisestä aineistosta, epäselvästä käsikirjoituksesta tai puhelimitse annetusta aineistosta.

Northern Stories Oy/Topikki ei vastaa virheestä, joka ilmenee mainostajalle toimitetusta vedoksesta, jos Asiakas on hyväksynyt vedoksen sitä korjaamatta tai jättänyt kommentoimatta vedosta määräaikaan mennessä. Northern Stories Oy/Topikki ei anna hyvitystä vähäisestä paino-, palautus- tai taittovirheestä, joka ei vaikeuta ilmoituksen ymmärtämistä eikä vähennä sen mainosarvoa.

Northern Stories Oy:llä/Topikilla on oikeus sijoittaa mainos normaalin käytännön mukaisesti mediaympäristöön riippumatta toimituksellisesta sisällöstä tai muiden asiakkaiden julkaisuista.

Sähköinen palvelu voidaan ottaa tilapäisesti pois käytöstä huollon, ylläpidon tai muun vastaavan syyn takia. Northern Stories Oy/Topikki ei vastaa käyttökatkosten aiheuttamista vahingoista.

Vastuu mainoksen poisjäämisestä, julkaisemisessa sattuneesta virheestä tai virheestä aineiston valmistuksessa rajoittuu mediatilasta maksetun euromäärän palauttamiseen.